09.07.2021
Воркшоп «Комунікація вступної кампанії»

 

У другий день національної конференції «Освіта можливостей: нові горизонти професійної (професійно-технічної) освіти в Україні» відбулася низка важливих обговорень щодо розвитку партнерства, зокрема з роботодавцями, а також воркшопи щодо комунікації професійної освіти. В останньому, активну участь взяли директори  ЗП(ПТ)О Львівщини, керівники та методисти Навчально-методичних центрів України.  

Основний меседж воркшопу «Комунікація вступної кампанії» - це результативність.

 

Щоб комунікація була результативною, вам потрібно:

визначити ті групи людей, які впливають на досягнення вашої мети ( це цільові аудиторії);

розробити для них повідомлення;

надіслати його через найкращий канал комунікації (ЗМІ, соцмережі, вайбер-групи та інші);

запакувати повідомлення в найкращий для цього каналу комунікацій формат (наприклад, прес-реліз — невдалий формат для Фейсбука. Краще написати окремий пост. А для телебачення треба продумати цікаву картинку, а не тільки надати інтерв’ю керівника);

отримати зворотний зв’язок, щоби переконатися, що саме ваша аудиторія запам’ятала, зрозуміла і сприйняла.

Активна участь навчальних закладів у комунікативному процесі з потенційними учнями на всіх етапах вступної кампанії дасть змогу якісно і більш достовірно прогнозувати поведінку абітурієнта на ринку освітніх послуг .