20.05.2022
Проміжні результати онлайн-курсу «Менеджмент і маркетинг освітньої діяльності»
Екватор навчального онлайн-інтенсиву пройдено. 17.05.2022 року проведено дослідження проміжних результатів онлайн-курсу «Менеджмент і маркетинг освітньої діяльності». За результатами SWOT-аналізу було визначено порівняльні переваги, виклики та ризики, які існують чи можуть існувати в ЗП(ПТ)О Львівщини. А також актуалізовано для кожного навчального закладу головні компоненти стратегічного менеджменту та комунікацій: місія, візія, цінності, стратегічні цілі. Сформовані стислі презентації про кожен заклад – короткий промо-ролик, що можна використовувати в соцмережах, сайті та в будь-якій промо-кампанії. Учасники онлайн-курсу ознайомились з практикою дизайн-мислення, сформували мапу інноваційних ідей щодо проведення профорієнтаційної діяльності.
Нагадаємо, онлайн-курс «Менеджмент і маркетинг освітньої діяльності» організований Навчально-методичним центром професійно-технічної освіти у Львівській області спільно з Консорціумом із удосконалення менеджмент-освіти в Україні та за сприяння МОН України, EU4Skills та GIZ для підвищення кваліфікації працівників закладів професійної (професійно-технічної) освіти Львівщини, відповідальних за профорієнтаційну роботу.