15 лютого 2024 року на базі Ставропігійського ВПУ у музеї історії освітньої та друкарської діяльності відбувся семінар керівників музеїв при закладах професійної (професійно-технічної) освіти Львівської області на тему: «Музеї закладів професійної освіти в умовах сьогодення та перспективи розвитку» у якому взяли участь 8 представників закладів професійної (професійно-технічної) освіти Львівської області, заступник директора з національно-патріотичного виховання Львівського обласного центру краєзнавства, екскурсій і туризму учнівської молоді Михайло Набитович та завідувач відділу науково-методичної та пам’ятко-охоронної роботи Перейма Люся Йосипівна.
Семінар організувала методист Навчально-методичного центру професійно-технічної освіти у Львівській області Шкуропацька Наталія Василівна.
Відповідно до програми підвищення кваліфікації було розгляну
то наступні питання:
1. «Робота музеїв при закладах професійної (професійно-технічної) освіти Львівщини» Шкуропацька Наталія Василівна, методистка Навчально-методичного центру професійно-технічної освіти у Львівс
ькій області
2. «Ведення документації музеїв при закладах освіти Львівщини відповідно до нормативно-правових документів» Набитович Михайло Васильович, заступник директора з національно-патріотичного виховання комунального закладу ЛОР «Львівський обласний центр краєзнавства, екскурсій і туризму учнівської молоді»
3. «Збереження пам’яток історії та культури у музеях при закладах освіти Львівщини» Перейма Люся Йосипівна, завідувачка відділу науково-методичної та пам’ятко-охоронної роботи комунального закладу ЛОР «Львівського історичного музею»
4. «Культурно-освітня діяльність музею “Верховина” ВПУ№8 м. Стрия»
Чорнописька Оксана Іванівна, заступниця директора з навчальної роботи, керівник музею “Верховина” ВПУ №8 м. Стрия
5. «Екскурсія музеєм історії освітньої та друкарської діяльності» Василишин Дарія Василівна, керівник музею історії освітньої та друкарської діяльності Ставропігійського ВПУ.
Музей має бути оселею муз, має одночасно бути і школою, і храмом, священним місцем, куди має стікатися все для вивчення прекрасного і для поклоніння красі, щоб потім і в житті розуміти і любити красу (Богдан Ханенко).