13.02.2024
Особистісне зростання педагога в умовах колективної взаємодії


 

Відповідно до плану роботи Навчально-методичного центру професійно-технічної освіти у Львівській області 13 лютого 2024 року відбувся тренінг для педагогічних працівників закладів професійної (професійно-технічної) освіти              м. Львова на тему: «Особистісне зростання педагога в умовах колективної взаємодії».

У тренінгу взяли участь 27 педагогічних працівників; методист Навчально-методичного центру професійно-технічної освіти у Львівській області                    Тимоць М. В.

 

 

 

Тренінг проводили Мельничук Тетяна Петрівна, викладач української мови і літератури, методист, та Борецька Мар’яна Михайлівна, викладач української мови і літератури Львівського професійного коледжу готельно-туристичного та ресторанного сервісу. Тренінг розрахований на покращення практики створення тренінгових та ігрових завдань і прийомів для розв’язання конкретної ситуації; проєктування власної програми професійно-особистісного зростання. Зокрема:

1. Особистісне зростання педагога в умовах колективної взаємодії. Провела Мельничук Тетяна Петрівна. Учасники тренінгу упродовж заняття навчалися розуміти емоційний стан свій та своїх колег, розкриватися перед аудиторією. Тренінг додопоміг учасникам більше дізнатися інформації один про одного, передавати та розуміти власні та чужі почуття. Перебіг тренінгу будувався таким чином, щоб забезпечити теплу атмосферу; відбувається активізація процесу самопізнання, підвищення власної значимості, цінності, формування мотивації до самовиховання і саморозвитку. Активне виконання тренінгових вправ і завдань дало змогу сформувати навики групової роботи.

2. Упровадження гейміфікованої методики виховання критичного мислення у здобувачів освіти. Провела Борецька Мар’яна Михайлівна. Учасники тренінгу виконували завдання освітньої настільної гри-вікторини «Критикотики», створеної онлайн-порталом «Освіторія-Медіа» та видавництвом «Feelindigo». Гра передбачала через упровадження методики гейміфікації виховання критичного мислення. 45 карток з котиками навчають краще аналізувати інформацію, відрізняти факти та фейки, ставити правильні запитання, думати логічно та бачити передумови та наслідки своїх дій, що буває дуже корисно в житті.

Участь у тренінгу дала можливість педагогам ознайомитись із формами та методами інтерактивної взаємодії, мотивацією до самовдосконалення та саморозвитку, створення позитивного психологічного клімату шляхом актуалізації установки викладача на цінність самореалізації у своїй професії.

На тренінгу викладачі отримали поради щодо використання в роботі ефективних методів для виконання нових вимог з розвитку комунікативних компетентностей; змогли професійно вдосконалитись й підвищити кваліфікацію; надихнутися ідеями та порадами від колег.